Lemmy Winehouse

2000 li yillarin basinda yeni gruplar tanimak ya da bildigim gruplar hakkinda daha fazla bilgi edinmek icin müzik dergileri alirdim.Metal müzik dinliyordum ve aldigim dergilerde buna yönelikti.O dergilere ait aklimda kalan tek kayda deger sey son sayfalardaki albüm kritikleriydi.Bir kez bile kötü bir sey yazdiklarini hatirlamiyorum.Sanki her grup harika, her yeni albüm mükemmel ve biz yeni cikan her seyi almaliydik.Bu yüzden bir ton tek dinlemelik kasetim olmustu.O günler geride kaldi, ama o zamanlar yasadigim enayilik duygusu hala icimde yadigar.Bunu biliyorum,cünkü bu aralar yine ayni seyleri hissediyorum.Bana göre; Avusturyada 4€ altinda iyi sarap bulmak zor. Eger fiyati 4€´nun altinda ve sisenin arkasinda bir ton aciklama varsa, (sizin icin en güzel üzümleri kendi ellerimizle tek tek sectik..gibi) raftan aldiginiz o siseyi yerine birakmaniz dogru olur.Buna rahmen gecen hafta bok varmis gibi 2,60€ ya bir Italyan Pinot Grigio sarabi aldim.Tadi berbatti, ama yinede sonuna kadar ictim.Sonuna kadar icmek zorundaydim, cünkü bir memur cocugu olarak bizim evde hic bir zaman hic bir sey ziyan edilmedi.

Not: Soldaki kötü , sagdaki iyi olan 


Hiç yorum yok: